ehhh

ska nog dö lite

fast ne, nu är det bara två dagar kvar till sommarlovet =)
antagligen så blir det fest på avslutningen då och kanske dagen efter då om det orkas, kommer iallafall inte dricka båda dagarna.

igår/idag var det fest hela natten, utan att överdriva. festen höll på till 7-8 ? (på morgonen alltså)
fast då sov jag redan, hehe

kom och tänka på hur tråkig min blogg är, hur kul kan det vara att läsa detta egentligen? jag ska börja blogga om mer intressanta eller viktiga saker, men jag tänker ändå skriva om vad jag har gjort på dagarna om jag känner för det.

i tisdags hade vi avslutningsmiddag, jag tyckte iallafall att det var ganska roligt, men tydligen ingen annan, haha.


ganska söta



9C
tro det eller inte, men jag kommer faktiskt sakna denna klassen.

Kommentarer
Postat av: julle

vi slutar inte förrän fredagen den 18 juni ..

2010-06-14 @ 16:11:10
URL: http://seavalleystar.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0