- tjohojoj

Kom hem nyss från josse, har vart en väldigt soft dag.
Det enda vi har gjort är att gå igenom klassresan typ, skööööööööööönt!

Imon är det orientering i skolan, tänkte faktiskt vara med för första gången, men ne, vad gör jag då? jag tappar stolen på min fot, gör väldigt ont att gå nu och då kan jag inte springa omkring i skogen imon. Men vi får se hur det blir med det. Efter skolan blir det avslutningsmiddag, det är jag väldigt pepp på iallafall. Kommer nog att dra hem till josse direkt efter skolan och fixa mig där, om jag nu ens drar till skolan då.
Känns sjukt ändå att vi faktskt slutar skolan snart, klassen som jag har gått i i 3år ska jag nu lämna.
Jaja, tråkigt men ändå riktigt skönt :)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0