- Yeah, it hurts to say, but I want you to stay.

jobbjobbjobb.
Eller ja, jag har jobbat i två dagar och jag vill aldrig mer gå tillbaka.
Haha, jättehemskt är det ju egentligen inte, men det är väldigt tråkigt att vara bland gamla människor med sjukdomar som sitter i rullstolar, som inte kan röra sig, eller prata. Nej fy, sån där vill jag aldrig i hela mtit liv bli.
Jag tror helt ärligt att jag hamnade på den tråkigaste avdelningen, på de andra avdelningarna kan gamlingarna gå och prata iallafall.
Dessutom kommer jag inte ens upp på morgonen, mamma måste väcka mig, haha.

Anyways, läggdags nu. Jobb imorgon igen YEY

PUSS

Kommentarer
Postat av: JULLE

det suger att jobba!!

2010-07-29 @ 16:06:10
URL: http://seavalleystar.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0