- jobb

sista dagen på jobbet imorgon, känns helt underbart eftersom jag HATAR mitt jobb.
jag jobbar inte inom vård på tallåsen, jag är städerska.
Eller jag är ju inte det egentligen, men det är det dom vill att jag ska vara. Det finns en jävla lapp som dom har skrivit, där står det BARA städning man kan göra.
SÅ JOBBA INTE DÄR OM DU INTE VILL VARA STÄDERSKA!

aldrig mera ålderdomshem, aaaaaaaaaaaaldrig!!!

jag vet ju inte hur det är på de andra avdelningarna, men Resursenheten rekommenderas verkligen inte!
det verkar vara ett jättebra ställe att bo på, men dom utnyttjar feriearbetarna alldeles för mycket.

kan inte påstå att jag städar så mycket, för att jag tycker inte att det har något med äldreomsorg att göra.
jag städar lite varje dag och det tycker jag räcker, hade jag vetat att jag skulle vara städerska där så hade jag inte tackat ja till platsen.

dessutom finns det en äcklig bitch som jobbar där...DÖ
alltså, jobba aldrig på resursenheten på tallåsen

Imorgon ska jag peka "fuck you" och sedan aldrig i hela mitt liv komma tillbaka dit. ASNICE

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0