- When the sun goes down

tjohojoj

vad har jag gjort idag? INTE ETT SKIT!
egentligen borde jag försöka göra något vettigt iallafall, men nej. istället ligger jag i min säng och ruttnar.

kom och tänka på hur snart det är skola, jag blir bara mer och mer osäker på min linje.
tittade i skolkatalogen häromdagen på nösnäs och så tittade jag på esteterna för att se hur folket ser ut där ungefär......... och ja, skulle jag ha gått i den klassen så skulle jag inte haft en enda vän, ALLA såg verkligen ut som freaks. Jag vet att esteter oftast sticker ut och är freaks, men jag tänkte att det måste finnas normala där med, men aja. trivs jag inte så byter jag helt enkelt till samhäll :)

jag vill verkligen bli brun nu!!!
sommaren är snart slut och jag har nästan slut nu och jag har inte fått någon färg alls :(:(:(
innan skolan börjar ska jag sola solarium iallafall, tänker inte vara såhär äckligt blek.

såhär neger vill jag bli igen!!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0