- hejsanhoppsan allihop (ingen som läser min blogg typ, men endå)

ska försöka bli bättre på att uppdatera, e ju sämre nu än va jag var förrut på min gamla blogg.
anyway, igår var jag ute o sprang 4km med syster, lite stolt e jag allt! =)
och så hjälpte jag henne att sätta ihop ett skåp oxå, o de blev faktiskt bra.

snart är de skola igen, oooorkar inte ._. lovet har gått alldeles för fort, man hinner inte med att göra allt de man tänkt sig, de kan ju göra med att jag e för lat för att röra mig från min sköna säng.
imon är de halloween och då får vi se vad som händer, ngt borde jag hitta på iaf.
kanske klä ut sig och kolla skräckfilm eller ngt liknande.
kanske klä ut mig som jag gjorde i skolan?


- ne skulle inte tro de!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0