- korvigt

nu uppdaterar jag äntligen, efter 100år.
och ja.. det e jullov och äckligt kallt ute.
gick till stenungsund idag och trodde jag skulle dö av kylan, men jag lever än.
Nadia visade en ganska rolig sida för mig för några dagar sen
det är folk som skickar sms till fel person. allt är inte kul, men de finns allt endel som är de :)
klicka här för att komma till sidan

..
Till: Brorsan
Sms: Hej snygging skönt ligg igår va längtar redan efter mer!!
Svar: Jasså brorsan vill du ha ett till ligg fast med mig?? (hahahahaha)

Förklaring: Oj fan jag skulle skicka till min tjej Isabella men skicka till brorsan istället

..
Till: Chefen
Sms: Hade inga rena trosor så jag låna ett par boxerkallingar av dig. Känns konstigt på ett bra sätt :-P
Svar: Aha okej. Se till att de är tvättade innan du lämnar tillbaka dem. ;)

Förklaring: Kommer aldrig glömma då jag skickade till chefen istället för min sambo.

..

Till: Chefen
Sms: Vem fan tror du att du är?????
Svar: Din chef Christian

Förklaring: Skulle skicka till min kille efter han betett sig illa och lämnat hemmet men chefen fick smset. Pinsamt



där va några exempel,

Nu - ruttna!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0